Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Min dag idag :D <33

Av My Kårlycke - 23 augusti 2011 21:54

Hejhej bloggen! (tss) <33

Nu är jag här igen, jag vet inte om ni visste det men idag blev jag och Frida (aka Fidde) sams igen typ, asså, vi gick runt skolan och snackade en massa <33

Men jaja ^^

Skitsamma lixom <33

jag kom typ hem nu så ..

Musikklasserna (som jag går i) skulle typ träna till Kringelfestivalen på fredag tror jag att den är hmm.. aa <33

Men hursomhelst, lessen att jag inte skriver så mkt, men jag är sjukt trött just nu så .. <33

Men vi ses !

 

//My ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Kårlycke - 21 november 2015 23:15


  Effekten min mamma hade på andra     Efter ett tag så stod inte H:s äldsta son ut, utan han rymde till sin mamma, som bodde i en annan stad. Jag vet att han och hans mamma anmälde både min mamma och H flera gånger, men trots det så blev ...

Av My Kårlycke - 17 november 2015 17:03

        Människor har flytt i alla tider. Det är ingenting nytt. Så har det alltid varit. Folk har flytt från krig och från svält, från klimatkatastrofer och från terrordåd.  Det är ingenting nytt, som sagt.    Vad som däremot är rela...

Av My Kårlycke - 25 oktober 2015 15:12


Att flytta in hos en annan familj   där mannen är våldsam och att   ständigt behöva slå tillbaka.     Precis innan jag började sexan så tog det slut mellan min mamma och hennes pojkvän. Men eftersom hon var tvungen att ha en man som f...

Av My Kårlycke - 24 oktober 2015 15:59

Att leva isolerad, manipulerad   och under "kidnappningshot."     Jag har fyra biologiska systrar. Jag vet inte exakt vad som hände under deras uppväxt med mamma, vad jag har fått höra när jag har lyssnat på de så verkade hon vara ännu ...

Av My Kårlycke - 23 oktober 2015 15:51

Min mammas psykopatiska   kontrollbehov och fängelset jag   växte upp i. Min mamma har tvångssyndrom.   Hennes kontrollbehov sträckte sig långt utöver att jag skulle vara bra i skolan. I mammas lägenhet var det en helt annan vär...

Presentation


Kukryttaren

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards