Direktlänk till inlägg 22 oktober 2015

4 år sedan sist

Av My Kårlycke - 22 oktober 2015 23:27

Jag har precis insett hur gullig jag var när jag var yngre.

14 år, startar en blogg, skriver om saker som "Hej, idag var jag på stan med mina kompisar" och liknande saker.

Till och med jag, tycker det är ointressant att läsa om.

 

Men, ändå så ändrade jag på designen och sitter här och skriver. Igen. Fast med mindre smileys.

 

Varför?

 

Jag vet inte. Det känns roligare att skriva ner sina känslor och tankar på ett tangentbord än vad det är på ett papper?

Det är faktiskt ett ganska bra svar.

 

Jag kommer att skriva om mitt förflutna, om min nutid och om min framtid.

Lite osammanhängande kanske. Eller väldigt sammanhängande. Vi får se. Vem vet?

 

Jag har varit med om mycket mellan åren kan man säga.

Jag har nog haft de flesta olika självskadebeteenderna men det av goda skäl.

Jag växte ju trots allt upp med en mamma som var (är) psykopat.

Nej, jag menar inte att hon är lite koko i bollen utan jag menar att hon är en psykopat.

Mer om det sedan.

 

För att göra det lättare för både mig och er så tar jag ett ämne per inlägg, tror jag.

Ja. Så gör jag nog.

 

Förresten - fritt fram att ställa frågor.

 

-My Kårlycke

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

25 oktober 2015 06:15


Hej My !!!. Lever din Mamma nu då ???....lr i Fängelse kanske ??.

// Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

My Kårlycke

25 oktober 2015 13:56

Hej!

Min mamma lever men sitter tyvärr inte i fängelse.

- My Kårlycke

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Kårlycke - 21 november 2015 23:15


  Effekten min mamma hade på andra     Efter ett tag så stod inte H:s äldsta son ut, utan han rymde till sin mamma, som bodde i en annan stad. Jag vet att han och hans mamma anmälde både min mamma och H flera gånger, men trots det så blev ...

Av My Kårlycke - 17 november 2015 17:03

        Människor har flytt i alla tider. Det är ingenting nytt. Så har det alltid varit. Folk har flytt från krig och från svält, från klimatkatastrofer och från terrordåd.  Det är ingenting nytt, som sagt.    Vad som däremot är rela...

Av My Kårlycke - 25 oktober 2015 15:12


Att flytta in hos en annan familj   där mannen är våldsam och att   ständigt behöva slå tillbaka.     Precis innan jag började sexan så tog det slut mellan min mamma och hennes pojkvän. Men eftersom hon var tvungen att ha en man som f...

Av My Kårlycke - 24 oktober 2015 15:59

Att leva isolerad, manipulerad   och under "kidnappningshot."     Jag har fyra biologiska systrar. Jag vet inte exakt vad som hände under deras uppväxt med mamma, vad jag har fått höra när jag har lyssnat på de så verkade hon vara ännu ...

Av My Kårlycke - 23 oktober 2015 15:51

Min mammas psykopatiska   kontrollbehov och fängelset jag   växte upp i. Min mamma har tvångssyndrom.   Hennes kontrollbehov sträckte sig långt utöver att jag skulle vara bra i skolan. I mammas lägenhet var det en helt annan vär...

Presentation


Kukryttaren

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards