Alla inlägg den 13 juli 2011

Av My Kårlycke - 13 juli 2011 19:33

Jag har precis kommit på en sak! (A) :D<33


Livet är precis som en dålig TV - såpa förutom att livet inte har något manus ;O <33


Är det livsfilosofi? Jag kom på det alldeles själv (Y) O.o <33

Jaja, skitsamma, nu ska jag iaf äta mat me familjen, så hejhej (så länge!)


//My :* <33

Av My Kårlycke - 13 juli 2011 18:54

Hej hopp gummisnopp! ;D

Jag heter My, är fjorton år, bor i Södertälje, vad fan ska man skriva mer? ^.^'

Iaf, jag gillar att mysa, vara me kompisar, röra på mig (när jag är på träningshumör ;P), chilla, ha sommarlov (vem gillar inte det?), musik (har en gitarr, älskar att spela på den

Haha, asså, nu låter mitt liv precis som vilken fjortonårings liv som helst, men det är det inte, jag lovar (A) xD

Jag kmr säkert att lägga upp lite av mina egna låtar (jag brukar skriva låtar när jag är asförbannad, om det är nån som bryr sig, tss...) och bilder kmr jag väl säkert att lägga upp oxå :)

Jag kmr att uppdatera och skriva om mitt liv (när jag hinner) för jag och en av mina bästa kompisar har oxå en blogg, som jag måste skriva i, Cheerrys.blogg.se, heter den, om det är nån som vill checka in på den x)

Aa.. men nu måste ni inte plågas me att läsa allt det här längre, för nu orkar jag inte skriva mer, men vi ses väl? ;)


//My :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kukryttaren

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards