Alla inlägg den 17 juli 2011

Av My Kårlycke - 17 juli 2011 20:29

Nej, nu har jag fått nog!   <33

Nästan alla åker ju bort på sommarlovet (fan, va dåligt) aa ... <33

Frida (Eriksson) har åkt till Värmland nu och ska vara borta i några veckor och imorrn åker Chuffie bort för att bila till Tyskland så aa ...   <33

 

Anledningen till att jag skriver "<33" är för att det inte går att skriva normala hjärtan med ett "3" , det är drf, om det är nån som undrar ^^' <33

 

Idag har jag varit med min bebis Leila och hennes syster Sagaal fyller 16 år idag, GRATTIS SAGAAL!     <33

Iaf, vi hittade värsta körsbärsträdet (var, avslöjar jag inte, haha) och vi plockade säkert en liter körsbär eller nåt (A) Jag klättrade till och med skithögt i trädet (nästan, nästan, till toppen!) men sen åt vi upp allt (xD) fast Leila tog kort på det så jag kanske lägger upp en bild eller så snart ;P<33

Sen så åt jag och Leila pizza (igen, stön!) för jag åt ju med Frida och Chuffie för några dar sen ^^'   <33

Hahah, har haft kul idag x)<33

 

Imorn ska jag först till tandläkarn (  fuck you tandläkarn!), hatar tandläkare hur som helst ^^' <33

Sen ska jag vara med en av mina andra älsklingar Frida ROLANDER alltså, puss på daj, älskling   ;*<33

 

Men nu ska jag gå och kolla på "Systrar i jeans - Andra sommaren" (såg första filmen, skitbra!) Så ha det bra, tills nästa gång!   <33

 

//My :*<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kukryttaren

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards