Alla inlägg den 14 juli 2011

Av My Kårlycke - 14 juli 2011 20:22

  Tjenis penis på er! ;*<33

Okej, vad har jag gjort idag? ;O

Just det! Först så stack jag till Chuffie (en av mina bästa kompisar som jag har gjort en blogg tsm me) för att vi skulle välja låtar till Fornhöjsdagen (där vi ska uppträda   yeah, hurra, för oss!) och när jag kom in genom dörren, så kmr hennes kattunge (som jag inte hade träffat än) fram och den är JÄTTEGULLIGULLGULLIG!!   Man vill bara käka upp den, så gullig är den! :$<33 Texas heter den/han ^^'   <333

Iaf, vi valde några låtar som vi ska spela, inte alla, men det är ju trots allt i september vi ska spela/sjunga (Chuffie åker till Tyskland på måndag så det är drf vi bestämmer det nu, ifall du tycker vi är tidiga) aa, hehe xD<33

Låtarna som vi har bestämt är b.l.a "Coconut tree" (Mohombi) "Numb" (Linkin Park) "Love the way you lie part 2" (Rihanna) "Good riddance" (Green Day) "Born this way" (Lady Gaga) aa... ^^'   <33

Men nog om det!! ;D<33

Sen så träffade vi Frida (Fidde) Eriksson och var me henne (: <33

Sen ville mamma att jag skulle komma hem och äta (-.-')   men (snälla) Fidde bjöd mig och Chuffie på pizza  (mums, kebab) aa, hehe x)<33

Sen drog vi hem till Fidde och snackade me två (värmländska?) snubbar på Skype, aa, och efter det så drog jag typ hem (A) ;P<33

Men nu har ni nu tröttnat på att läsa mitt babbel (hehe xD) Men vi ses, eller hur? O_o ;)<33

 

//Myshis :*<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kukryttaren

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards